Vaš brend nije statičan koncept, niti je nešto što stvorite kada započnete posao i na što zaboravite nakon toga.
Umjesto toga, trebate neprestano preispitivati i usavršavati svoj brand kako bi pratili trendove u digitalnoj industriji.Pametni brandovi shvaćaju važnost praćenja trendova u nastajanju i usvajaju nove taktike u kontekstu svog tržišta, proizvoda i publike.
U ovom blogu ćemo vas provesti kroz glavne trendove brendiranja za 2022. godinu koji će vjerojatno utjecati na vaše digitalne marketinške ambicije.
Dakle, ako želite ostaviti snažan dojam na svoju publiku, morate ulagati u korisnička iskustva, marketinške poruke, priče, osobnost, pozicioniranje i još mnogo toga. Označite sve ove okvire uz ovih 7 najboljih trendova brendiranja za 2022.
1. Prilagodljivi logotipi
Dani kada su tvrtke postojati samo kao figure davno su prošli. Sada, ako želite da vaša tvrtka napreduje i proširi se izvan svog poštanskog broja, morate je promovirati na što je više mogućih digitalnih kanala. To znači imati web stranicu i aktivnu prisutnost na društvenim mrežama.
Kao rezultat toga, važnije je nego ikad imati prilagodljivi logotip koji se može smanjiti ili povećati i prilagoditi različitim namjenama.
Na primjer, možete odlučiti upotrijebiti svoj logotip u njegovom punom sjaju na svojoj web stranici, zatim upotrijebiti pojednostavljenu ikonu za svoje brendirane proizvode i još jednostavniji logotip za svoje profile na društvenim mrežama.
Prednost dizajniranja logotipa koji se lako može mijenjati je u tome što pruža vizualnu raznolikost za vašu publiku, a istovremeno vam omogućuje da zadržite dosljednost u svom brendiranju bez obzira na platformu na kojoj ga ističete. Ljudi mogu vidjeti bilo koju od varijacija i odmah prepoznati vašu marku.
2. Brendiranje društvenih mreža
Društvene mreže godinama su glavni izvor prihoda u marketingu i jedan su od onih trendova u brendiranju koji se neće promijeniti 2022. Ako vaša tvrtka nedovoljno iskorištava društvene platforme ili do sada nije izgradila društvenu prisutnost, vrijeme je da počnete maksimalno iskorištavati mogućnosti koje društveni mediji nude.
Započnite s pronalaženjem društvenih mreža na kojima se vaše ciljno tržište voli družiti, a zatim odvojite vrijeme da naučite kako te mreže funkcioniraju i kakav bi sadržaj bio najbolji za svaku od njih.
Zatim ćete morati odlučiti koju ćete osobnost stvoriti za svoj brand, hoćete li biti duhoviti, ekscentrični, satirični ili formalni. Pobrinite se da glas i jezik za koji se odlučite bude usklađen s glasom i jezikom koji vaša ciljana publika koristi ili bi cijenila.
Nakon što ste to shvatili, sljedeća stvar koju trebate učiniti je razviti marketinšku strategiju i marketing plan za društvene mreže koji će vam pomoći da povećate svoj doseg i privučete pozornost publike.
ColourPop je prešao put od još jedne nepoznate kozmetičke tvrtke kada je otvorio svoja vrata 2014. do toga da kući donosi milijune dolara prihoda, koristeći utjecajni (influencer) marketing.
Brend je davao influencerima besplatne proizvode u zamjenu za autentične recenzije i čak je surađivao sa svojim vrhunskim influencerima na stvaranju novih linija proizvoda.
ColourPopova strategija brendiranja uspjela je jer je tvrtki dala prijeko potreban kredibilitet. Kupci su o proizvodima ColourPop saznali na osobniji način, od ljudi poput njih, čijim će mišljenjima i preporukama vjerojatnije vjerovati.
Budući da se algoritmi društvenih medija neprestano mijenjaju, budite u toku sa svim promjenama na platformama koje koristite. To će vam pomoći da promijenite svoje strategije brendiranja na društvenim mrežama kako biste osigurali maksimalnu svijest i angažman.
3. Službeni hashtagovi u brendiranju
Prema istraživanju koje je proveo Later, korištenje hashtagova u vašim objavama može povećati vaš doseg do 11% po objavi. Nema sumnje u učinkovitost hashtagova u pomaganju da privučete više pozornosti i angažmana na svojim objavama na društvenim mrežama, pa zašto ne biste to učinili još više brendirajući svoje hashtagove?
Korištenje službenih hashtagova koji sadrže naziv vaše robne marke ili proizvoda može vam omogućiti praćenje osjećaja i percepcija potrošača u vezi s vašom tvrtkom, a istovremeno poboljšava prepoznatljivost branda.
Omogućit će vam pristup riznici sadržaja koji generiraju korisnici koji možete istaknuti na svojoj stranici kako biste cijenili svoje klijente, povećali povjerenje potencijalnih klijenata i promovirali svoju marku bez plaćanja za izlaganje.
Nakon što ste izradili jedinstveni hashtag koji je jasno povezan s vašim poslom i lako ga je prepoznati, počnite ga dosljedno koristiti u svojim objavama. Potaknite svoje pratitelje da koriste službeni hashtag kada govore o vašem brendu ili dijele sadržaj o sebi koristeći vaš proizvod.
Evo kako Fenty Beauty to radi uz #FENTYBEAUTY.
4. Interaktivno brendiranje
Više nije dovoljno samo objaviti blog post ili podijeliti sliku na društvenim mrežama i završiti s radom. Umjesto toga, kupci žele bolje iskustvo od tvrtki kojima su pokrovitelji. Oni žele utjecati i doprinijeti sadržaju koji konzumiraju interakcijom s videozapisima, vizualnim elementima ili pričama.
Samo brendovi koji razumiju da je marketing dvosmjerna ulica bit će spremni zaokupiti pozornost publike i uspjeti u trenutnom okruženju. Interaktivno brendiranje prilika je da pustite svoju kreativnost na volju i ispričate još zadivljujuće priče o svojoj tvrtki i njenim proizvodima ili uslugama.
Postoje mnoge vrste interaktivnih strategija brendiranja koje možete koristiti da biste privukli svoju publiku. Na primjer, wellness tvrtka Every Night nudi kalkulator spavanja na svojoj web stranici kako bi posjetitelji mogli brzo izračunati idealnu količinu odmora koju trebaju po noći.
Ostali oblici interaktivnog sadržaja koje možete iskoristiti uključuju kvizove, ankete, personalizirane e-poruke, grafikone, infografike, video materijale, animacije i sav drugi vizualni sadržaj koji možete zamisliti.
5. DATA Branding
U doba digitalne trgovine i umrežavanja, tvrtke i potrošači stvaraju goleme količine podataka svaki dan. Ovi podaci mogu biti od ključne važnosti za razumijevanje odnosa vašeg kupca s vašim brandom. Stoga si više ne možete priuštiti da sjedite i pustite da brand radi za Vas.
Iskoristite analitiku i alate za poslovnu inteligenciju za prikupljanje, upravljanje i analizu ovog bogatstva informacija kako biste si pomogli u strategiji i istraživanju tržišta. Podaci koje prikupite omogućit će vam donošenje odluka utemeljenih na podacima kako biste ubrzali razvoj proizvoda.
Možete ga koristiti i za poboljšanje operativne učinkovitosti, poboljšanje korisničkog iskustva, povećanje povrata ulaganja u marketing i izdvajanje vašeg brenda od konkurencije.
Jedan primjer za to je Starbucks. Starbucks koristi istraživanje tržišta i podatke koje prikuplja od istraživačkih tvrtki, svojih primatelja franšize i aktivnosti na društvenim mrežama kako bi bio u toku s trendovima i povećao lojalnost kupaca.
Kombiniranjem razvoja proizvoda usmjerenog na kupca sa strategijama brendiranja temeljenim na podacima, vaša tvrtka može zaraditi mjesto na vrhu ljestvice uspješnih poduzetnika.
6. Brendiranje vođeno tipografijom
Odvažna, ekscentrična, eksperimentalna i elegantna pisma puna karaktera su u modi, a brendovi će eksperimentirati s više njih u nadolazećoj godini. Vrijeme je da kažete zbogom staroj, dosadnoj, običnoj tipografiji i postanete malo kreativni s njom. Fontovima svoje marke možete dodati neke neobične linije, oštre poteze, 3D elemente, varijabilnu animaciju, ilustracije i boje kako biste ih učinili življim.
Tekst u vašim logotipima i vizualima branda ne moraju biti riječi koje jednostavno podržavaju sliku; oni također mogu biti točka fokusa. Smatrajte ih prilikom da vaš logotip izgleda originalno i pokaže osobnost vaše tvrtke.
Uzmimo za primjer nedavnu Nike kampanju “Play New”. Stavlja suvremeni zaokret u tipografiju marke kroz oštre kontrastne oblike i blistave boje.
Slobodno prilagodite položaje svoje tipografije, redoslijed, pa čak i veličinu slova. Ne postoji standardni način za dizajn logotipa. Bitno je samo da je vaša tipografija čitka.
7. Ravni, čisti i jednostavni logotipi
Kada dizajnirate ili redizajnirate svoje logotipe u nadolazećim mjesecima, težite dizajnu koji je udoban, estetski ugodan i praktičan. Želite logotip koji je lako prepoznatljiv i koji se može replicirati ili koristiti na velikom broju platformi i objekata.
Istina je da ne morate učiniti previše da bi se vaši logotipi istaknuli. Ljepotu prekrasnih slova i jednostavnih logotipa teško je nadmašiti. Pronađite stil fonta i logotip koji je lako razumjeti i koji izvrsno dočarava osobnost vašeg brenda.