fbpx

[CASE STUDY]  TikTok prodaja nekretnina – “Dali je ovo šala?”

“Percepcija ljudi prema društvenim mrežama u Hrvatskoj se polako mijenja i svakim danom ljudi sve više vide benefite u svom poslovanju od “mobilnih aplikacija za djecu”. Video sadržaj je perceptivno najbolja vrsta sadržaja za dokazivanje vrijednosti vašeg proizvoda ili usluge jer u vrlo kratkom vremenu možemo uvjerljivo dokazati sve benefite vašeg predmeta poslovanja.”

 

Klijent koji se bavi prodajom nekretnina javio se našoj agenciji s ogromnim i njemu ne rješivim problemom na koji je očekivao ekspresan odgovor. Kako to inače bude, na smanjenje prodaje utječe jako puno faktora, pa smo odlučili problemu pristupiti sustavno.

Nakon nekoliko sati analiziranja poslovanja klijenta, analizom dostupnosti na društvenim mrežama, utvrdili smo da postoji jedan put proširenja njegovog poslovanja koji bi mogao dovesti nove potencijalne kupce. Web stranica klijenta bila je dosta konfuzna i samim time odlučili smo se redizajnirati i web stranici kako bi imali mjesto gdje će potencijalni kupci steći dojam ozbiljnosti i profesionalnosti našeg klijenta, a ujedno i dobiti sve informacije o nekretninama koje ih zanimaju.

Deseti dan od našeg prvog sastanka uslijedio je još jedan sastanak na kojem je klijentu predočen kompletan plan izmjene web stranice te marketing i plan sadržaja za objave na TikTok-u. Prvo pitanje nakon klijentovog uvida u plan je: “Vi se sa mnom zezate, jel’ tako?”

S obzirom na to da je klijent izrazio čuđenje, pokušali smo krenuti iz početka. Nakon par minuta klijent je prekinuo izlaganje i počeo sa “svojim izlaganjem”. “TikTok je za mene društvena mreža za djecu i kojekakve budaletine koji nemaju pametnijeg posla nego se bavit pi……. . Kako vi mislite da ću ja svoju bazu od preko 200 nekretnina prodati djeci i ljudima koji ništa drugo ne znaju raditi osim snimat glupe video snimke?” Hmmmmm…problem!

Naš odgovor na to je bio: “Lako i ovako.” Pokazavši mu nekoliko sadržaja nekretnina jedne od novijih agencija za prodaju nekretnina iz susjedne nam države, klijent je uzeo mobitel naše Ivane i krenuo listati dalje jer mu se baš učinio zanimljiv sadržaj za njegove nekretnine. Kad je čovjek zainteresiran i u zanosu emocija pustiš ga i gledaš s veseljem njegove reakcije – tako smo i mi.

I tako kreće onaj OZBILJAN posao. 15 tjedana rada na društvenim mrežama našeg klijenta (Instagram i TikTok). Preko 50 video materijala dostupnih nekretnina, 10 kratkih priča o mogućnosti financiranja nekretnina i pogodnostima pri osiguranju kupljene nekretnine. I tako, prvi rezultat zapažamo nakon trećeg tjedna aktivnog rada. U samo 3 dana klijent je dobio 7 potencijalnih klijenata od kojih je zaključeno 3 ugovora za kupoprodaju nekretnine.

Nakon 8 tjedana, klijent je tražio sastanak s našim uredom. Svrha sastanka je bila dodatne usluge naše agencije za našeg klijenta. S obziromna to da je klijent počeo svakodnevno provoditi veći dio radnog vremena na komunikaciju s ljudima na društvenim mrežama, smatra da nema dovoljno vremena za ostale poslove pa bi prebacio kompletno poslovanje na društvenim mrežama na našu agenciju. Od tada naša agencija preuzima kompletno digitalno poslovanje agencije za prodaju nekretnina. U 14 tjednu poslovanja  pod još važećim ugovorom, klijent traži produženje ugovora na još 6 mjeseci. 

Zadovoljstvo naših klijenata, dobri rezultati našeg rada i postignuti ciljevi su elementi poslovanja koji nemaju svoju cijenu. Kontinuiranim radom i praćenjem trendova na domaćem i stranom tržištu, naša agencija razvija svoje poslovanje za sve klijente s najboljim mogućim ishodima. Naši ciljevi u radu s klijentima su postavljeni vrlo visoko i ne svaki klijent je za nas novi izazov. 

Nastavno na ovu priču, moramo se pohvaliti još jednim klijentom i ali u nekom od idućih postova…