fbpx

Pišemo korisne priče i savijete...

marketing

Politički marketing u 2024: Izbori 2024.

Ah, izbori 2024. su pred vratima. Svi znaju da su ovo posebni trenuci kada političke stranke izlaze iz sjene i pokušavaju zasjati u punom sjaju. Ali, kako to postići? Ključ je, naravno, u pojmovima koje nazivamo politički marketing i politička komunikacija. Čarolija političkog marketinga Zamislite politički marketing kao čarobni štapić

ugc sadrzaj
marketing

Kako UGC sadržaj oblikuje tržište i potiče prodaju: Strategija za digitalni uspjeh

U današnjem digitalno orijentiranom tržištu, UGC (user-generated content) ili sadržaj koji stvaraju korisnici, postao je ključan element u oblikovanju tržišnih trendova i poticanju prodaje. U ovom blogu govorimo o tome kako UGC utječe na tržište i prodaju, te kako ga brandovi mogu iskoristiti za unapređenje svojih marketinških strategija. UGC obuhvaća

umjetna inteligencija u kreiranju sadržaja za društvene mreže
agency

Kako umjetna inteligencija transformira kreiranje sadržaja za društvene mreže

U današnje vrijeme, društvene mreže su postale neizostavan dio našeg života. One nam pružaju platformu za dijeljenje naših misli, emocija, iskustava i ideja s ostatkom svijeta. Uz sve veću popularnost društvenih mreža, dolazi i sve veća potreba za kvalitetnim sadržajem koji će privući pažnju korisnika. U ovom članku ćemo istražiti

agency

[CASE STUDY]  TikTok prodaja nekretnina – “Dali je ovo šala?”

“Percepcija ljudi prema društvenim mrežama u Hrvatskoj se polako mijenja i svakim danom ljudi sve više vide benefite u svom poslovanju od “mobilnih aplikacija za djecu”. Video sadržaj je perceptivno najbolja vrsta sadržaja za dokazivanje vrijednosti vašeg proizvoda ili usluge jer u vrlo kratkom vremenu možemo uvjerljivo dokazati sve benefite

content

7 BRANDING novosti za sve poduzetnike

Vaš brend nije statičan koncept, niti je nešto što stvorite kada započnete posao i na što zaboravite nakon toga. Umjesto toga, trebate neprestano preispitivati i usavršavati svoj brand kako bi pratili trendove u digitalnoj industriji.Pametni brandovi shvaćaju važnost praćenja trendova u nastajanju i usvajaju nove taktike u kontekstu svog tržišta,